Saturday, May 1, 2010

shopping.!

haha arinie g shopping ngn mak ngn kakak aku yg sewel haha tension tol shopping bkn main lama satu 2 kedai dia masuk beli 2 3 baju je.ALahai nak lempang je haha aku beli pe?rahsia ar lagi satu kakak aku beli phone baru sony C950 kot?hahaha tak perasaan=)
kecoh tol tau ar dah keje best ar.Makan jangann cakap ar sampai je mak ajak makan kat Warungkita sedap gila nasi lemak dia dgn kopi o ais kampung harga pun sedap ar hahaha
BAlik makan kat Kabul nasi kandar LAgi ar sedap kedai orang aku haha lagi ar sedap naan kebab with LAmb masala uih makan bukan main lagi ye hehe pas2 ade bEli sumthing utk dia haha t bagi ar.Mula nak beli jam pas2 pkir balik dia kan dah banyak jam Weyh2 fazel ape khbr?heee
Mata dia dah elok sikit syukur ar cam2 takde ar takut nak duduk depan hahaha
Jo Lupa nak batch sorryy bro.!
Selasa g lawatan kat port Klang best kot haha
2 jelah weyh aku pun pkai Cybershot ar haha batakk nga kena kisall dilekk
hehe-daa-

No comments:

Post a Comment