Thursday, September 23, 2010

Champ?

haha komputer dah elok?haha semalam chmp nangis tgk cite Lbs 2 bapak barai aku tak tgk lepak bawah minum milo tak ske tgk cite sedih 2.tgk kat umah mail dah tgk cite dah nangis pas2 tak ngaku aku lempang nanti tercabut spec 2 haha.Lepak bawah masak ngn Joe ag best sembang 2 Joe Cita cita saya nak jadi Doktor haiwan dia cakap haha Sue sue
tak abis 2.Majid kau jadi kaunselor jelahh haha aku?sapelah aku nak jadi kaunselor kan hehe.Pas2 wan turun so ak tanye dia cite Lbs 2 best tak?dia ckp boleh lah aku suh dia story aku jgaklah story dia t yang nmbor 2 pnye aku tgk.

http://1.bp.blogspot.com/_ZQyeYp7HCrw/TGIIl0ml_HI/AAAAAAAAB_g/SyDQZAJbMTw/s400/poster-lagenda-budak-setan.jpg

No comments:

Post a Comment