Wednesday, October 6, 2010

untuk saya?






haha connection?

Vanida memang ske dari kecik dulu suara dia grr haha sedap ciri2 wanita yang bagus
aku rasalahh dia isteri yang memahami suami and
A caring mother kot?

Kristen stewart?takyah mackup dah lawa haha dulu masa dia remaja berlakon cite
first dia tak lawa pun tapi taktau ar makin besar makin lawa jee aku tengok haha
Her eyes is=)


http://www.sinemamalaysia.com.my/images/article/20090503-3.jpg


Lisa lagilah fuhh Lawa gila kot haha she is in red
hott haha klau dia ngn farid kamil berlakon Sweet Couple




Eja?lagi lah jangan cakap nak menangis klau tengok dia berlakon cite sedih
pas2 lembut plak 2 dah susah nak cari perempuan lembut cam dia haha
untuk berlakon ada pun yg old school jelah

apehal aku cite nie semua?aku bosan haha


No comments:

Post a Comment