Thursday, December 9, 2010

fuhhhh

Pagi bangun Pkul siap siap Hujan Plak Pnye semangat aku nak Pge keje ari First Dkat KLCC haha so grk dari Umh Kul 7.45 smpai 8.45 pnye lah jam jalan dengan Hujann lagi aku rasa mcm sejuk Gle macam Malaysia nak christmas jee?haha SaLji?tak mungkinlahh First aku belaja masa nak pge keje ialah sape 2 keje KL pastikan Keluar awal dari umh Kedua jgn naik kete hee mcm Apetahh jamm diaa.So ari ptama keje dah lmbat haha Smpai kat office 8.45 keje start 9 pagi?haha relax jee kakak wan ada kan keje 2 dgn wan nak tercabut Lutut aku kemas HALL pc fair 2 haha Bosan gila sebab aku dgn Kena pisahhh hall nak sembang dengann Sape?Aku dapat kenal ramai orang harinie bnyk benda aku blaja belajar Hdup Berdikari paling penting sesuai diri kan?Aku orang first dapat tgk PC fair 2 haha sebab aku ada time dorang Buat Booth dorang Kedai dorang Banyak sngt sangat aku sarankan korang semua pgelahh tgk Bnyk Item baru Weyh=)

No comments:

Post a Comment