Thursday, December 16, 2010

maaflah batak heee








Ok our journey starts cewahh padahal g Bukit jalil je pun.So as kitaorang plan kitaorang dapat pge tgk Malaysia Vs Vietnam kitaorang tolak dari sini pukul 4 smpai kul 5.Saya bawak kete Yap dari sg.choh smpai ke Shah Alam haha Kete Atos haha,aku taktau jalan so ayien tunjuk jalan senang je jalan dia rupa nya straight je dont belok2 haha eh lupa bagitau yg pge aku,ayien,joe,alip,yap.Yap nie mulut tak reti diam nak bwak kete pun susah laju sikit je bsing ishh kcau daun betul.Sampai je sana kat sana aku terus g cari parking dgn ayien nasib baik dapat parking sebab oran dah mula ramai dah masa 2 dah jam gila.Pas2 kitaorang pun jalan lah masa jalan 2 kat tepi 2 orang jual lah bendera malaysia,vietnam joe cakap kita beli bendera vietnam lah haha Hotak kau joe pas2 semua beli benda yg ikat kat kepala 2 pas2 kitaorang jalan lagi aku ngn joe beli tcket satu tcket harga 20 ringgit.Lepas beli tcket kitaorang cari tmpat makan pas2 jmpe kdai makan smua makan Char kuew tiyuw?betul ke aku eja?haha makan lepak sembang2 pas2 pkul 7 kitaorang masuk stadium Fuhh best gila weyh dgn bising nya dgn kena Buat ombaknya dengan mencarut nya penonton2 haha macam ada satu Part 2 semua penonton malaysia Cakap Referre Bodo fuhh bayang kan Linesman dia kepala botak pas2 dorang cakap bodo pnye botak haha macam 2 lagi Time Goal paling best dapat kepuasan doe bayar tcket mahal2 haha.And then time untuk balik game start pkul 8 abis 10 cam pas2 1 jam nak kuar dari stadium kul 11 cam 2 baru dapat kluar dah kluar dari s2 pnye pening kpala aku sorang cakap masuk pusat bandaraya sorang cakap jln kuching.Haha kitaorang sesat satu KL lah jalan2 masuk dataran merdeka.Pas2 akhir jmpe jgak jalan yg betul aku yg bawak kete pening nasib baik Auto kalau manual mampus aku.Tercabut lutut agaknya dgn sakit pinggang aku and aku pun bwak laju gila 120 kmh hingga 140 kmh jgak lahh haha.Pas2 joe bsing takut yap plak cakap eh terbalik jgak atos nie haha ayien bagus laju lagi jid haha alip haha diam dia.Aku pun slow lah pas smpai kat slayang makan kat kolam air panas makan nasi lemak pas2 Joe mcm tak tau je prangai dia,dia ajak eyes washhh haha apalagi washh lahh haha.Pas2 trus balik smpai kat batu 16 baru yap bwak pnye kejam gemuk 2 haha.Smpai umah kul 1 pagi and the result Malysia win.!

No comments:

Post a Comment