Friday, January 28, 2011

despatch derrr?






ahha haha bayangkan budak despatch pakai moto 2 beg 2 g amik brang?haha msti smart gila kan?haha.Cerita sebenarnya 2 3 hari nie aku bnyk keje diluar Jadi runner boy untuk company Tercinta saya Zulldesign pge amik sparepart macam2 benda lah aku beli setakat nie yang aku ingat seat kereta go kart,cable luck,Skru 3 inci stngah,washer,Capling,Spoket,bnyk lagi lahh haha.Best keje nie sebab memang cite2 aku nak jadi Despatch lahh derrr haha bila dah jadi despatch ayat adnan sempittlahh lah derrr lagi best keje luar nie tak ngntok klau duk office dengan aircondnya dengan hujan kat luar pehhh memang ngntok lah doee lehh tido Tapi Terbayang Muka BOS terus tak jadi haha
Ayat ZAM'Bila kau dah kje kat sini kau dah dianggap salah seorang dari ahli keluarga Company nie'haha lagi semangat aku nak keje.Time claim duit amik duit kat Kak zaza bagi Bil beli barang smua 2 best Something new untuk aku lahh kan.Cikarooo gua mana?lu orang nak tau mana cikaroo gua?masih dalam Proses mencari haha,haruslahh kann ada Cikarooo Tapi Lepass Gua dahh ada Banglowww 2 Tingkatt Cita 2 Gua Derrr=)

No comments:

Post a Comment