Monday, January 31, 2011

First MeSyuarat haha



Okay tiap tiap Permulaan Bulan kitaorang akan ada Meeting time Keje Iaitu hari isnin kira wajib lahh.Serius nie first time aku rasa Meeting Dengan ada Bos Perbezaan dari alam sekolah di alam Pekerjaan.So time meeting nie Cik Zull akan beritahu kelemahan stiap pekerja dan suruh betul kan.haha.Serius sampai time aku jee Majid nie Cukup 5.30 balik amik Girl kat Mcd,ehh mana ada Boss haha.Kena gelak jee.Cik Zull seorang yang amat mementing kan Agama Cik Zull selalu cakap bekerja dengan niat kerana allah Mencari rezeki yang awal,time meeting tadi Cik Zull kata kita satu2 nya syarikat Bumiputera yang kekal sampai sekarang yang saya Mulakan dengan tanpa bantuan pengaruh politik,betul 2 doe apa yang dia cakap 2 semua betul.Pas2 dia ingat kamu yang masih muda 2 nie kena kumpul amal didunia dan akhirat, kenapa allah hantar kita ke dunia untuk melaksanakan tugas sebagai hambanyaa fuhh memang best meetingg tadi great dan saya akan Memperbetulkan ksilapan saya cik Zull hee=)

No comments:

Post a Comment