Wednesday, February 2, 2011

Lost?






Okay bermula cerita macam nie So dah gaji.Semua orang tanye gaji bape?gaji aku sikit jee sikit gila.So arinie g shopping macam yang saya plan haha bila dapat gaji.Aku dah beli kasut aku baju aku cukup semua.Dulu beli barang amik jee mana ske skrang?tidak kena kira guna kakulator dulu pas2 beli brang kena amik resit sebab aku nak stapler dalam petty cash aku.Pas2 satu je aku tak dapat beli seluar pantai quiksilver nie sebab bajet lari so terpakse korban dan tunggu gaji seterusnya haha semua nak beli sekali bankrap lah.Pas2 macam biasa sampai Pavi jumpa sape korang agak?Sape lagi meme lah dengan awek cun pnye Meme bila nak berubah?haha tkpelah hensem kan.Pas2 jmpe jeep rmai lagi.Aku pge sorang jee Tourist Guide aku?sape lagi kalau Bukan encik radzuan haha Dia memang terhebat aku sesat kol dia terus jmpe jalan haha terima kasih wannn pas2 saya dah belanje fizlah dah pge tesco jnji dah ditunaikan haha ckup .Penat jalan 2 jelah.






Next plan mahal doe seluar nie tapi tkpe Bulan depan Here I come.!


No comments:

Post a Comment