Monday, April 11, 2011

Cik tajima

Yeah, I know, I know when I compliment her, she won't believe me
And it's so, it's so sad to think that she don't see what I see
But every time she asks me do I look okay?
I say

When I see your face
There's not a thing that I would change
'Cause you're amazing
Just the way you are

Oh, you know, you know, you know I'd never ask you to change
If perfect's what you're searching for, then just stay the same
So don't even bother asking if you look okay
You know I'll say

p/s:firstly excite gila bila awak cakap awak baca blog saya; haha jgn menyesal bgtau saya awak baca blog saya ini menambah kan semangat saya untuk update BLOG
second malu gila kot haha tapi serius lah kan tak penah pun saya lupa pasal awak cuma arr
taklehh nak tunjuklahh nak text takut awak tak balass sebab awak dah pesan hari2 kan.
pas2 errr takde sapa kot dapat ganti kan awak selagi awak pun
Masih BUJANG kan2 ?tapi kalau dah takde jodoh nanti nak buat cmane kan
Selagi awak masihh SOLO nie bolehh lahh gembira jgak^____^
Dan berusahaa dapat kan CINTA 2 hehe Thanks again for readingg owhh lagu kat atas 2 untuk time
awak pakai tudung macam TAJIMA kan?sama jeee lah 2

LOVE YOU<3

No comments:

Post a Comment