Friday, May 6, 2011


haha semalam anan belanja makan tgk wayang sebab dia dapat Duit dengan hanya bagi Pendapat tak silap aku Untuk Stesen radio kat Fly,hitz,Mix dekat MBPJ 2 jam tunggu dia haha,tunggu plak dgn champ the budak slow haha pge makan rojak minum Cendol
Yea yea aku tau kau takleh lupakan dia bila tgk muka perempuan lain nmpk mcm dia jgak haha pas2 sementara tunggu anan,champ tgk perempuan mana yg badan kecik2 slim dia msti cakap macam nielah haha.Pas2 baring kat bangku berangin gila tunggu anan dia pun keluar after 2 hours lama gila,terus g mid booking cite nak tgk fast and furious tapi dah full maklumlah first day haha.So tgk lah cite kat atas 2 not badlah graphic dia Of course perfect lah.Tgh tgk2 Cite auntie Zai call champ knp awak tak tinggal Kunci rumah mama dah dekat depan rumah nie.Aduhh champ nie slow btul kunci rumah di bawaknya haihh nak aje aku ketuk kepala dia.habis cite jee terus gerak sebab dah lama Auntie dgn uncle tunggu Lari2 naik ktm smpai rawang kul 11 auntie zai tunggu kat Mcd.Kakak haha dia dah tdo aku dah lah lama tak sembang dgn dia kalau sembang mesti tak stop sebab aku suka cakap dia pun suka cakap.Smpai rumah 11.45 okay dahh what a great day with Anan And Champ

No comments:

Post a Comment