Tuesday, May 3, 2011

under 18 episod 2



Sampai jee Sekolah Sg.choh terus pegi pejabat aku lalu kat situ haha bangga gila masa 2 semua ingat aku ehh majid kau datang ada ape?haha.aku ingat korang tak ingat aku weyh yelah aku habis darjah 6 dekat sekolah rendah sg.choh 2 terus masuk smk serendah.
So pergi pejabat jumpa cikgu 2 cikgu nie.Pas2 pge bilik guru cikgu Yang pertama aku jumpa cikgu Azhan haha garang gila muka dia masa 2 cuak jugak aku masa 2 maklumlah aku kan fresh lagi.Dengan bangga nya cikgu cakap saya bukan guru kelas awak Cikgu Umi guru kelas awak so kelas aku 4C aku pun sampai depan kelas dan masuk belaja Cikgu kedua Aku kenal Cikgu Kamarul dia paling best masuk2 dah kena bahan.hari berganti hari masa berganti masa aku habis fom 4 and aku dapat tau aku dapat masuk kelas B masa 2 aku tak kenal sangat sape2 dalam kelas 2 kecuali Joe so aku memang rapat dengan dia haha.The most bestest Part i Met One Comel loteh Girl haha Gedik2 gitu masa mula 2 kenal padahal dah lama kenal dalam MS so aku paling suka time dia panggil nama aku Majid2 tgk 2 dorang buli Yon janganlahh buli yonn weyhh haha tieka plak dengan irfan dia.And all things Change when i tell that i like her dia macam owhh tak suka and mula garang gila dengan aku weyh.Aku ingat time aku merajuk dgn dia pas2 dia tarik beg aku . kau nangis aku ejek pasal Fazel kan?haha gila best moment 2 semua weyh all the small 2 things that she do make me Fall in love with her time dia tengah Lukis dengan pnuh khusyuk pas2 kacau dia time dia pakai spec kebawah hidung dia yang comel lah wekk haha time dia marah tarik Tie aku smpai bengkok name tag semua bendalahh aku tak bolehh lupa 2 semua Yonn haha sorry cite pasal benda2 dah lepas nie semua tapi untuk aku sangat sweet dan tak bolehh delete dari memory kalau kau nak kau delete lahh.sekarang dah pakai Spec baru dah Pun=)
And more lahh kalau kat kantin aku paling ingat Emi lahh kalau makan tak habis bagi je dia,dia mesti habiskan punya jangan risau and i miss damn much Myschool lah weyh Tgk Etin pge amik Air hari2 dengan botol Hijau dia Tengok mail dengan wan bergaduh kat koridor pintu pasal aqma termasuk syahid,pas2 faris dengan champ tak habis dengan cerita mat saleh 2 aku pun dah lupa tengok alip dengan nadim buat Latihan maths aku dengan joe plak salin balik jee rindu kena Denda dengan Kak gee Berdiri luar kelas pehh banyak gila benda weyhh ehh tak Lupa kat Anne jugak yang menceriakan pagi saya Kali pertama dapat Ucapan selamat pagi depan2 kan and all the things that happen between us?haha
Okay now i feel want to cry if i remember all this things.

truly from myheart
abdul majid77

No comments:

Post a Comment