Tuesday, May 3, 2011

Under 18

hee.Kita mulakkan dengan bismillah okay day aku sebenarya tak suka
cerita pasal benda benda yang dah lepas sebab past is past untuk aku Past just teach u A lesson kan?haha tapi zaman sekolah aku mana Boleh aku Lupa kau tau tak kalau kahwin pas2 cerai boleh kahwin balik kalau Lapar boleh makan balik kalau kena buang keje boleh cari tempat lain Tapi sekolah?mana boleh kau nak sekolah balik weyh kau pegi sekarang Minta balik Cikgu saya nak masuk Fom 1 balik boleh tak?haha.Confirm Cikgu tergolek2 gelak punya.Masa aku sekolah serendah Kawan baik lelaki aku mestilah budak2 kelas aku Iaitu apez dan bab paling aku rapat lah buat ape benda semua sekali tak kiralah buat benda jahat ke baik ke.haha i really miss that moment time kena rotan dengan Ustaz ramai2 time kena rotan dekat perhimpunan haha Time naik Pentas sam2 amik Medal Bola,bab tak habis2 sibuk dengan Hoki dia Apez plak tak habis dengan?haha mana ada ape.Lepas PMR semua berpecah kan?gila lah Lost conctant macam 2 jee kan masing2 dah berubah dah besa kan emm aku harap korang dua Berjaya dalam Hidup weyh.Lepas 2 aku pun masuk asrama sukan?pehh 2 Bulan jee duduk situ mana tahan weyh hari2 Main pas2 belaja sampai petang Sekolah start pukul 7.30 habis 4.30 ptg,pukul lima kena ada dekat padang dah training bola setiap seorang wajib baik satu bola lari 10 round bumping 30 fuhh haha mampus hari 2 macam 2.So aku cakap taknak belaja kat situ nak balik haha.Lepas dah balik taknak masuk serendah balik bukan ada sape pun dahh Amoy Pun dah tkde dah g SBPI kan3?haha so suruh mak hantar sekolah sg.choh.

No comments:

Post a Comment