Saturday, June 4, 2011

hana tajima vs braces



Kenapa title post cam2?haha sebab harinie aku keluar 90%
pakai tudung gaya hana tajima 2.For me lah bukan semua muka sesuai pakai macam hana tajima 2lah aku rasa lagi lawa kalau korang2 pakai tudung bawal 2 lagi kemas weyh untuk aku lah.Korang tgklah hana tajima 2 lawa mcmane memang lawa pakai ape pun doe.Hehe tapi terpulanglah nak pakai tudung apa asal kan tutup aurat 2 jee.Pas2 tudung yang sarung 2?lagi takleh blah haha simple sangat lah.okay bab tudung dah habis lagi satu braces plak Pehh ada satu awek 2 Cun gila Doe Pakai braces warna warni Muka dia macam selena Gomez,NADIAH jgn marah aku tau kau tak ske dia haha.Umur budak baru 16 hehe sempat juga sembang dgn dia aku berani kan diri for the first time cakap dgn orang aku tak kenal haha.She kristian mybad haha.Takpe apa pun kau Comel doe.dan dah ada Boyfriend grrr haha.takdelah gurau jee 2 jee -okay dahh-

No comments:

Post a Comment