Monday, June 6, 2011

men?


Hahaha harinie G spa and pusat rawatan kecantikan
sebenarnya aku g ngn makcik and mak aku.
Mula aku taknak pun buat scrub muka pas2 urut kaki 2 tapi tgk macam best so buat jelah best jgak and first time aku buat asap untuk keluar kan resdung tu.Aku kena baring lama gila entah apa makcik 2 sapu kat muka aku biar jelah haha.Habis buat 2 sembang dgn Cik jah or Kak jah kawan mak aku 2 tambah dgn cik bedah pun ada memang layan sembang dgn orang2 tua aku ske lagi 2 makcik2 dorang tgh sembang pasal lelaki kahwin 4 eh?haha
It begins like this:
Kak jah:jantan sekarang semua gatal ada satu bini tak cukup nak smpai 4
Cik bedah:ahh lah jah betul cakap kau 2 ada satu tak cukup nak 4
kak jah:lepas2 bila orang tanye konon ikut sunat nabi?yang lain taknak pulak di ikutnya
Cik bedah:Betul sangat lah 2 Jah bila dah dapat bini muda kita yang tua2 nie di lupanya kan.
Kak jah:jantan bedah biasa lah.
And then?
Majid:haha makcik makcik nak cakap boleh?
kakjah and Cik bedah:kau nie anak sarina eh?
Majid:yea saya haha.tak baik cakap orang lelaki macam2 makcik bukan semua lelaki macam2 kan?
Kakjah and Cik bedah:memang tapi sekarang nie semua jantan macam 2.Suka kat janda lah bini orang lah.
Majid:makcik mungkin terlepas pandang yang tak macam2 bukan semua lelaki macam2 makcik
ada lelaki yang setia kat isteri dia.Mungkin ada puncanya dia cari isteri lain kita tak leh salah kan sebelah pihak je 2 tak adil namanya kan?ada lelaki yg sanggup mati untuk isteri.
Kakjah and Cik bedah:betul jugak owh lupa plak kau nie lelaki yea patutlah sibuk mempertahankan dorang haha.
Majid:haha memang pun makcik sorry lah yea kalau ada terkasar bahasa hehe
kak jah and Cik bedah:eh takpelah anak sarina kitaorang paham kau 2 lelaki memang lah.
majid:okay thanks auntie 2 sekalian hehe.


korang nak tau tak?tak kira lah lelaki 2 kawan dengan berapa ramai perempuan cuma satu dia akan suka
macamane perempuan 2 tapi dia dah ada Visi misi dia sendiri nak isteri macammane
pas2 yang pasti dalam setiap hati lelaki yang beriman allah orang pertama dalam hati kedua nabi muhammad ketiga Ibu dia ayah dia and forth baru Isteri
dia,korang kena faham kalau lelaki dah suka satu perempuan memang betul 2 dia dah suka lah kan dia willinng nak buat ape sajelah jgn risau.Setiap lelaki yang baik di cipta untuk perempuan yang baik.Jadi kita kenalah jadi baik dulu kan?
Lagi satu setelah aku dah besar nie takdelah besar mana pun aku belaja satu benda
-cinta 2 sebenarnya satu fitrah hati lahir tanpa-
diminta atau dipaksa namun tuhan sentiasa menguji kan?
apakah disebalik ujian allah 2?yes Itu yang kau kena cari hakiki nya?
Nur nya weyh cahaya 2?

No comments:

Post a Comment