Friday, November 4, 2011

Cool.



So funny,sebab apa?sebab post semalam aku tergelak baca balik Pagi tadi Memang perangai aku macam tu Aku tak suka ingat satu Benda lama2 walaupun sebenarnya susah aku nak lupakan
Tapi aku Cool dah Matang kan?hehe Banyak lagi benda Fikir My Future,My Stdys.Haha Semalam tu Jiwa kacau Sikit biasalah Manusia Tapi Lepas Mendekatkan diri Dengan Maha Berkuasa Maha Mendengar Hati Kembali Tenang Allahkhuakbar=)
Jangan Terbabas dari landasan Majid Ingat stay on your Way Tetap dengan Keputusan tu Okay fine i keep it.Haha Aku tak nak kusut Pemikiran Aku nak Senyum Terima kasih.!
L O V E sorry not suite for me now =P
^_________^


p?s:I have a simple philosophy My formula for living is quite simple. I get up in the morning and I go to bed at night. In between, I occupy myself as best I can.

No comments:

Post a Comment