Tuesday, November 8, 2011

Mimpi Seorang Lelaki.

Seorang lelaki bermimpi,haha dia dapat Keluar Dengan seorang Gadis yang Dia memang nak sangat keluar dengan Dia.Tapi Oleh kerana Ego yang tinggi Dia cakap Gadis tu Yang ajak haha.Seorang Lelaki Yang dah Lama Tak Gembira Macam tu Tapi Cover Perasaan Gembira Tu dengan Buat Muka Macho?tett haha.Seorang Lelaki Yang memang Tak larat Berjalan dahh dalam Kedai Buku Untuk cari Novel Yang bertajuk saya lupa haha Tapi tetap berjalan menemani Si Gadis memncarinya, ehh Mimpi.haha.Seorang Budak Lelaki memang suka Tengok wayang Sekerat Jalan taktau Ending Apa Jadi kan hehe?Seorang Lelaki bermimpi Dia memerhati Setiap Suapan Nasii yang di Makan oleh Si Gadis heee Alahhh comel.Seorang Budak Lelaki Bermimpi Bahagianya Kalau dapat Seorang Teman Hidup Yang Mencintai Allah Sebegitu rupa Alhamdulilah.Si Gadis Yang memahami Batas Pergaulanan Di antara Seorang lelaki dengan Perempuan.Mimpi Seorang Lelaki dia Taknak Berpisah dengan nya walaupun Sesaat Tetapi KTM memaksa memisahkan mereka haha.Seorang Lelaki Yang Memang suka dengar Seorang Gadis Bercakap dan Bercakap Tanpa Berhenti haha Bakat Terpendam.Seorang Lelaki berasa Bangga Apabila Si Gadis Berkata'Takpe berkorban untuk awak'ehh ada ke Si Gadis cakap?haha..Seorang Lelaki Yang Berkata Pada Hatinya'Ada Lagi Gadis Seperti ini Aku ingat semua dah Pupus'.Masih ada lagi Alhamdulilah.Seorang Lelaki berbisik dalam Hati nya'wahai Hati inikah yang kau cari'?hahaha.Hati Menjawab Aku Gembira Menemui Orang Yang Mencintai Allah Lebih dari Aku.Seorang Lelaki yang Dah matang dan Memahami hati Seorang Gadis Berkata Kepada Dirinya'Ya allah aku bersyukur dengan Limpah dah rahmat yang engkau berikan Kepada ku,Aku bersyukur Kepada Mu kerana Membenarkan hari Ku ini berjalan dengan Lancar Kerana Memberikan Aku peluang Untuk bertemu dengan Nya walaupun hanya Seketika didalam Mimpi Aku=)

p/s:Thanks for the Moment walaupun Seketika Kita akan bertemu di Mimpi seterusnya=)

No comments:

Post a Comment