Thursday, November 17, 2011

Sekelip mata.

26.6.2011 aku daftar masuk Ke sebuah institusi Yang Bernama Kptm,yang membawa Maksud Kolej Poly Tech Mara.Mula mula ingat habis lah belaja kat KL budak 2 semua mesti bajett tapi lepas Belajar kat situ baru tau Betapa bestnya keadaan aku.Yang kedua Lecture kat situ semua memang sporting Habiss terbaikk doe.Yang ketiga Kawan kawan rumah aku Kawan kelas aku semua sama So memang bestlah walaupun sebahagian ada kelas lain dengan Kos lain Aku menjalani kehidupan Yang Sangat Bahagia Untuk 6 bulan disana Semuanya terbaik,Aku takkan lupa Kedah(acap),abey(poker),abey(cerak),Paan,syahril,Emi,Cukudu(azrul),Naem,Adib,adam,fendi,syahmi,
Joe, nawafil semualahh,Pastu Untuk senior aku dua orang Jee yang Paling Aku kenal Daus dengan Shaq and Syahirah haha sebab dorang lahh aku nak Ada cita cita nak jadi Fasi nanti,Sekelip mata jee aku dah habis 1 sem macam tak percaya harinie tarikh dahh 17.11.2011 Tahun depan Saya dahh senior lahh Nampakknyaa Exam final nie target aku?2.5 ke atass je insyallah boleh dapat Tahun depan aku ada Impian besar dan Aku akan berusaha Kerass Untuk pastikan Ianya ada di genggam tangan aku=)





P/s:It's the friends you can call up at 4 a.m.Walaupun baru jee kenal tapi mereka terbaik sentiasa ada di belakang bila berada didalam kesusahan=)

No comments:

Post a Comment