Sunday, January 1, 2012

1.1.2012 =)

Melangkah kaki dengan Maju ke Hadapan tanpa memandang Belakang,Ombak yang datang Diharungi dengan tenang Jauh Berjalan Mencari Cahaya disebalik kegelapan Pastinya Bersinar Suatu hari Nanti Heee.Semalam tamat lahh 2011 yang penuh bermakna Tiada istilah tahun itu Manis atau tidak didalam Islam.Semua Yang Berlaku telah Ditulis oleh Yang Maha Berkuasa di atas Sana.Tahun 2011 untuk aku semua nya alhamdulilah tidak kira buruk atau pun baik kerana aku bersyukur di atas setiap pekara yang berlaku Mengajar aku sesuatu?menjadi seorang insan yang bersyukur dengan rahmatnya.Mendewasa kan aku dan menjadi kan aku matang.Tahun 2012 ini aku ada azam tetapi aku tak tulis Aku akn update jika Azam itu tercapai Jika tidak biarkan sahaja ianya terkubur.Tetapi tidak semudah itu aku akan biarkan ianya terkubur.Aku akan berusaha selagi ada nyawa di badan Selagi mendapat Hidayah dari nya.Semoga tahun ini kita menjadi Umat yang lebih solehah dan mendekat kan diri kepada nya=)

No comments:

Post a Comment