Sunday, February 5, 2012

Cool ;)

Dear readers Izinkan aku post pasal Love sikit eh?hehe.Owh I met Girl saya tak cakap pun dengan dia masa Mula mula Jumpa Saya bercakap dengan dia Masa dalam Kereta dengan Memberanikan diri. Aku suka tengok dia bawak kereta dengan tegak kan badan kaki rapat cardigan lebih dari tapak tangan pegang stereng haha.Lepas tu dia tak cakap pun dengan saya mungkin sebab Mulut aku agak err kurang ajar Sikit.Hehe Tapi dia tak perasaan aku perhatikan dia sepanjang masa kitaorang bersama maybe sebab aku pakai sun glass hehe.Okay Then Dengan secara Tiba tiba 2 nya hati tergerak untuk tegur kat Fb dan tegur lah masa tu dia Baru Break dengan Bf so Aku tak leh orang sedih2 lagi 2 perempuan plak kan.So im sembang2 lah kan bagi semangat semua.And then Tergerak Plak hati kat twitter nak minta Nombor so Minta jelah dengan harapan Mesti tak dapat pnye.Tapi dapat mungkin sebab Muka saya yang Suci nie.Bila dah dapat text2 macam biasa i find something different taktau apa yang different tapi rasa lain lah.Okay first dia sangat Baran tapi Cool walaupun dia baran bila dia dah okay dia akan Minta maaf Kedua dia cepat terasa sometimes maybe tu salah saya sebab bergurau tak kena tempat.Ketiga Bagi saya dia amat penyayang Sebab dengar suara dia pun dah tau hehe.Keempat dia ada kawan baik dan kawan baik dia sayang dia Suka kat dia Lepas tu dia sangat Unik susah nak paham perangai dia kalau tak selami dunia dia .Nie yang masalah Aku rasa macam aku punca jee dorang gaduh selalu.Kalau kita tak jmpe mesti awak dengan dia bahagia je kan?Tapi dah takdir nak Jumpa nak buat camne Bukan salah saya bukan salah dia.Masalah sekarang saya suka awak dia pun Suka awak.Err Lepas tu awak tak nak Luka kan Hati dua dua.Tu lagi masalah Tapi saya rela undurkan diri kalau awak nak?Sebab dah biasa bujang hehe.Tapi mesti susah nak lupa kan suara awak Baran awak Time awak cakap masa mengantuk Kena Bahan dengan awak Gambar yang awak selalu hantar haha.Cool Andai kata awak Pilih saya,saya akan Berusaha jadi yang terbaik cewahh ayat gempak Gitu Saya akan jadi Cahaya yang menerangi Kehidupan awak takkan buat awak Menangis Buat awak gelak jee hari hehe.Because of what?I wont Give up awak selalu cakap'awak pergilah cari orang lain'macam nak cari orang lain kalau suka kat awak sorang je?Lepas tu awak selalu cakap saya tak leh jadi terbaik untuk awak?Macamane awak tau awak takleh jadi yang terbaik untuk saya sedangkan Saya rasa awak yang terbaik untuk saya.Saya teringin sangat Jadi salah sorang dari Ahli keluarga awak Nak rasa gelak tawa bersama adik adik awak dengan Ibu ayah Semua Have Fun with Them.Saya tak janji boleh bagi awak kekayaan tapi Kebahagian tu insyaallah saya akan berusaha selagi saya mampu.Cinta sampai Ke Jannah Saya minta maaf kalau saya tak sweet macam mereka2 yang awak kenal saya Yea saya tau Lelaki hanya tau menaburkan kata kata tapi bukan semua macam tu,awak kena tau tu.Saya dah cuba buat yang terbaik hee.Kalau jadi benda baik alhamdulilah kalau tak Your Memories stays with Me.
Ibu cakap siap cakap i think i love you dont accept him?haha saya tak cakap macam tu.Lepas tu mungkin Percintaan jarak jauh agak sukar tapi mencabar untuk saya hehe saya harap awak tak marah ke tersinggung ke lepas baca post nie Awak Pilihan saya Yang tepat dan saya pasti Miss saya cakap ramai orang kita dia Percaya tapi dia tak Yakin dengan diri dia,Miss saya Cakap Life is Choice So i made My Choice dan saya yakin Plus Percaya Nie jelah yang mampu saya cakap tapi Saya taknak Awak korban kan diri awak.Kalau awak rasa saya menyusah kan bagitau saya.Saya Boleh pergi Takde hati siapa 2 terluka we can stay as a friend Okay dah Sorry kalau ada terkasar bahasa ke apa ke dalam post.


p/s:Awak yang last lepas nie Fullstop.

No comments:

Post a Comment