Sunday, February 12, 2012

MN 1043






  • Gambar atas Sekali budak Yang Paling Penting dalam Hidup aku haha.Aku panas dengan dia sebab dia boleh bantai Tdo aku penat2 dari rwang terus nak pge amik dia kat Hostel smpai atas dalam selimut lagi so Aku pun diam tanye nak pge tak?dia cakap tak.Aku blah Sebab takleh nak gaduh dgn dia haha.Susah nak pujuk Aku sayang kau <
Nombor Dua Heyy budak Nie nama Dia Akmal Nazrin orang Panggil Weng haha kalau aku dilahirkan Perempuan semestinya aku dah ngurat dia Sebab Muka dia Ala2 Faizal Hussein haha Best doe dapat kawan dengan dia walaupun baru memang masuk otak aku jiwa aku.Kalau lepak dengan dia haha.

Nombor Tiga Kak pah haha Nama dia Nurin Dia banyak Cakap Cot cet Cot cet haha Owh Kebetulan dia Pakai orange haha.Suka aku tengok dia Dia pun best kalau lepak sekali Ado malam kan Nurin?haha

Keempat muka kitaorang tapi aku takde Muka Joe dengan Weng jee Time belaja Business Static haha tension jee Kepala semua berasap time tu haha.

Kelima Kak Long Gua Putri haha Nampak Lembut kan?dia Hardcore Gila Tapi Depan Abang sayang dia Sopan Santun habis haha Comel jee time dia Cover Ayu diaa heee.


p/s:Gambar seorang je takde Winda.Winda mana gmbar kau?Bahagia mengenali mereka

:)

No comments:

Post a Comment