Sunday, February 12, 2012

MN 1893

.
Nie meme lama tak lepak sembang dengan dia haha makin Comel dia sekarang dia Nie tak jahat Dia Nakal untuk aku sebab Manja anak last.Meme Kalau hilang harinie awek esok dah ada haha teringin jadi macam dia kadang2 hahaha.Setakat Buat err french kiss tu apa ada hal lebih pun kadang2 hehe.Tadi aku cakap dengan dia Meme:kesian Anak dara orang doe haha kau taknak try yang pakai tudung pnye awek?.
Meme:Aku taknak rosak kan yang pakai tdung aku takut doe aku tak sesuai untuk dorang.Dia cari awek yang dia rasa sosial je yang boleh terima macam mane dia.Dia Hormat awek yang bertudung.Cool untuk aku benda tu Dia tak pernah Jumpa Cinta Sejati dia lagi Semua Cinta Dia untuk Gembira 2 jee.Aku teringat masa kita lepak2 dulu dengan bohsi....... err tutt haha zaman jahiliyah dulu haha.Dia akan menjadi sorang yang hebat dan akan berubah Bila dia Jumpa wanita yang akan mampu Bimbing dia sebab Jiwa dia sngt lembut aku kenal dia dari aku darjah 1 lagi

P/s;Teringat masa meme nangis dulu ;P

No comments:

Post a Comment