Thursday, May 24, 2012

Jimbets





errr camne nak mula haha okay Assalamualaikum Jimbets tulah nama yang diberi haha.Sedar tak sedar dah habis 6 bulan kita bersama kan?macam macam kenangan kita lalui suka gembira gelak bersama merajuk2 haha kelakar gila kan?lepas nie kelas kita semua pun dah tak sama masing masing pge kelas lain memang lumrah kita akan bertukar tukar kelas setiap sem kan.Pertama sekali saya Abdul majid cewahh haha ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua kerana sentiasa bagi saya gembira sem Nie gelak tawa bersama Dan sangat berbangga jumpa dengan kawan2 macam korang.


Affin: Sangat Cool sempoi supportive selalu bagi semangat haha kereta vios lu terbaik bro haha wa suka Dum Dum shake shake haha.Kau cool doe affin rajin bertanggunjawab haha sebagai kelas wrap pastu kurang kanlah merokok doe bahaya aku suka kawan dengan kau ;)

Nurin: Sangat tetap kepada keputusan saya rasa haha,Pandai sorok perasaan dia Cepat mengalir kan air mata maybe Sangat kemas ke Kolej hari2 Suara nurin Sedap kalau nyanyi haha aku Suka Nurin Pakai Baju merah Last day Exam Nurin agak Penyayang erzz haha lagi apa?Nurin kuat berusaha tak cepat menyerah kalah dan cepat merajuk haha dan sangat kelakar haha Sameon abu bakar haha.


Putri: Sangat misteri susah difahami haha Sentiasa JK minat orang Muar lagi hahaha Huru hara selalu nak pge kolej bangun lambat Kening tebal kelakar makan nasi slow dan lembap haha Putri pun Penyayang doe time buat hidung bella haha.Lagi apa err cepat menangis jugak mata selalu bengkak haha semoga kau berbahagia Putri.


Winda: Windaaaa sangat Comel haha manja gilaa cepat merajuk pendek dari aku air minum tak penah habis makan tak penah habis ajar aku maths selalu jiwang lagi apa?Cokelat aku dah bg haha ayah macam hattan bawak kereta menakutkan aku selalu bagi aku semangat so sweet haha.


Joe: Joe?faizzudin kun?hahaha dia macam biasalah dari dulu aku kenal sampai sekarang sama jee cuma sekarang dia tak share masalah dia macam dulu dah dia pandai simpan rahsia takpelah saya faham haha dah besarkan nevermind semoga bahagia :)



Weng: Akmal aijie haha Adi putra Faizal Hussein Bojan Aeron aziz semua dia haha aku suka gilaa kawan dengan dia doe aku taktau kenapa Muka kau tu memang ada something lah weng haha patutlah mcd dulu terus dapat cashier abg tu cakap apa masa kau nak kerja aku tengok muka nie hensem kau jaga cashier lahh haha Weng sangat power main Bola sangat membantu aku rasa dia akan ada time kau susah dan senang daripada cara dia berkawan pun aku dah tau aku harap kita tak putus kawan sampai bila bila weng sebab aku akan rindu friendship kau.



p/s:Semoga kita semua berjumpa di Jannah sana insyaallah tingkat iman dan amal soleh yea kawan kawan
until we meet next time ;')

No comments:

Post a Comment