Saturday, May 26, 2012

Melaka Have A Hero ! ;p

Abang tulis khas untuk Upi nak bagi ramai awek suka kat upi haha ;)
Fergelicious Delicious haha ehh budak kecik Comel di atas itu sangat Comel sangat mengoda saya utk ke Melaka ! haha aku dah lah suka baby saya terer dukung baby tak percaya tanya Miraa haha.Muka baby sangat bersih sebab takde dosa hati dorang bersih terpancar kebersihan tu kat muka baby tak percaya tgk Upi kat atas tu haha hensem tak hensem lah kan Serius sebijik macam nedd doe tp dia nun jauh disana macam mana nak pge tgk dia tension 2 haha dahlah pandai main twitt gemuk plak tu geram aku tgk nedd lah tunjukk gambar dia banyak kat twitt membuat kan aku jealous Ya allah permudahkan urusan aku untuk pergi tengok dia insyaallah ;)


p/s:Aku rasa besar nanti mesti dia jadi hensem Macam Uncle Baik macam Anan Penyayang Macam Auntie Comel Macam Miraa Gengster macam Nedd Pakai Spec macam Syahmi ;)

No comments:

Post a Comment