Tuesday, May 21, 2013

Gagal tak mungkin.


Aku taktau nak cakap dekat siapa,Aku dah mengadu pada yg Esa kini kau tempat kedua aku bercakap.Wahai Blog ku.Harinie Aku exam First day paper Business com paper tu okaylah,And the next paper was Law paper mula pukul 2.15 tapi aku mula jawab pukul 4 sebab aku tgk kertas,kertas tgk aku aku menangis kenapa aku tak ingat apa2 nie? :(


Aku menyesal,aku sedih tapi masa tak dapat berulang kembali semua dah berlalu aku pun taktau apa yg aku tulis dalam kertas tu.Aku taknak repeat paper tu nanti kena extend sem aku nak grad on time ! tolonglah jgn gagal paper Law Ya Allah :'(


Keluar dari dewan aku fikir apa yg aku dah buat nie?aku diam aku menangis aku takut mak sedih aku taknak benda tu jadi Doakan aku lulus paper tu bye 5 paper more left.


P/S:Menyesal.

No comments:

Post a Comment