Tuesday, July 20, 2010

Joe marah arinie

Ok2 haha macam2 biasa kita orang dua sembang2 pas2 joe perasaan jam dia Hilang pas2 dia pun cari2 ak cakap tadi ad atas meja tieka aku nampak joe?tieka ade nampak jam joe?tak tak nampak pun.PAs2 dia g cari kat belakang masa tieka cakap jam dia kat aku lah majid.Masa 2 muka joe dah lain dia trus kluar g tandas tieka letak ar jam atas meja dia.Pas2 dia balik dari tandas tgk jam dah ade atas meja aku pun cakap tieka amik tadi joe jgn ar buad muka.Bodoh btul ar yg kau gelak2 knp ehh seriusnya kau?aku pun diam ar.PAs2 tieka balik dari tandas tanya Joe ok ke?dia dgn muka tension dia tieka pun takut terus nangis haha.Pas2 dia cakap jid minta maaf ar haha aku ok je yang kau serius sangat pehal jam je kan?tak do aku tak leh klau barang owg bagi hilang pas2 joe pun pjuk tieka.Adoyaii klakar tgk joe serius.Chill ar dee hahah=)

No comments:

Post a Comment