Sunday, June 6, 2010

1 CAFE



semalammm g 1 cafee ngnn tgk G I G g kul 4 balik kul 11 malam Owh tidakk lupaa maill so kita orangg punn mula kann perjalanan dahh samapii 1 Cafee takde pulakkk so kita orangg tanye lahh orangg kat situ dorang cakapp dahh tukar kat Chow ket so naik teksi g chow ket sampaii sana lamaa gak pusingg kat chow ket pas Anan tanye kat acik 2 cik one cafe kat mana>?one cafe tak penah dengarr pun white cafe ada lah..HAHAHA tergelakk aku pas2 ad jgk brader 2 gitauu jmpe lah 1 cafe pas2 Masukk je semuaa camm kena rasukk takutt aku tgkk Dorangg MOshhh koww pnye camm kena rasukk jee.Pas2 dapat jgak aku tgk NAratu PUKIMAK KAU BABI ANJING hahaha champp tak dapat tgk SECONDD COMbat ak dapatt tngkp GAmbar ag.PAs2 Ak pun try Moshh sakit kena terajanggg hahaha camm setann je pnye lah taksubb Bdk2 KL insapp lahh heee t ak masukk gambarr doranng moshh yeaa-daa- video

No comments:

Post a Comment