Friday, June 18, 2010

18.6.2010

driving arinie wass so bad banyak gila salahh kesian cikgu ak plak cak2 pro je dua kali Klas pas2 dah nak test Jpj dahh tak tau lah leh LULus ke tak ak dah ar patah semangat nie takde semangat nak test Jpj t.DAh2 masa bawak kete dari sendah ke kkb boleh plakk terbabass sikit cikgu kate'Ngntuk ke?ak diam je.dalam hati'saya tak tido satu malam ckgu saya menangiss betapa barainya saya kan?=(
dah lah sakit pinggang Boleh cikgu tanye awak tut tut banyak erk?uihh Kuang ajar tak penahh dalam Hidup saya demi aLLAh.Air mata ak asyk bertakung je?aku menyampah ar jadi camnie ak tak cam dulu dah?majid kau dah lain enn?tak happy cam dulu knp knp knp knp?i keep wondering is all this really happen 2 me?why must me?aku tak nak nangis aku tak nangis aku tak nak nangis aku tak nangis sebab aku Lelaki Aku tak nangis tolonglahh jangan keluar air mata tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak tolong pegii dari hdup aku wahaii air mataa fuckk You i onlyy want 2 smilee and smile and smile keep all the hurts inside and inside

No comments:

Post a Comment