Friday, June 18, 2010

minta maaff=(

first2 majid nak mintaa maaf kat semua orangg takde sape terkecuali saya tak berniat nak luka hati sape2 minta maaff banyak saya nak berubah lepas nie.Saya dah bazir 17 tahun hdup saya dengan banyak melakukan pekara sia2 dan hanya mengejar duniawi sahaja jadi hari nie hari jumaat saya beriktikad hendak berubah menjadi seorang insan di muka bumi allah nie saya perlukan sokong anda semua wahai kawan2 ku tanpa anda semua siapalah saya nie.I want to totally change myself sedikit demi sedikit Pertama sekali nak kurang Bercakap kerana banyak buat dosa dengan mulut je.Belajar bersungguh2 dan menjadi pelajar yang cemerlang itu janji saya kepada diri saya.Menghormati guru Menghormati Ibu bapa dan rakan2.Rakan seperjuangan dalam hidup belum lagi ku temui ya-aLLah mungkin masih terlalu awal.Mungkin korang semua baca alah tulis semua orang bolehh kan?buad tngok.Yea saya akan buat saya janji KAli nie bukan hanya kata2 saya ade Exam iaitu SPM SPM betapa pentingnya exam itu-daa-sama 2 lah kita berdoa sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah-amin-

No comments:

Post a Comment