Tuesday, August 3, 2010

kawan lahh

Haha malam tadi dapat 2.Hehe ok2.Saya dah pahamm dah haha.Ok2 kita kawan jee sampai Bila 2 mesej yang awk bagi 2 owg save dah.Tapi kan tanye kat orang malam tadi Bolehh ke setia?haha nak cakap Bolehh tapi sejarah dah banyak mengajar awak kan So awak tak kan percaya punya Lagi pun saya Laki tak kan nak percaya cakap saya kan?hehe.But if i get a chance 2 be with you i will never waste it.Promise janji lagi haha tak kan percaya punya enn?.Haihh tima kasihh lah sebab balas semua mesej saya dan ambil berat pasal saya.Takdelahh rasa macam Sms sorunk2 jee.Ingat lagi masa Mula mesej dulu dengan awk Sampai pagi enn kul 1 kott hehe.Amat saya hargai semua 2.Because it is hard 2 find people that apprcite us.Jaga barang owg bagi 2 elok2 tau.Penadd orang cari hehe.Ehh asl owg tulis macam nak berpisahh jee enn?taklah kita kan kawan Cuma agak menyesal lahh knp tak suka awk jee dari dulu haha Takdir nak wat cmane kan?Blaja nak makan ubat 2 jangan tak makan macam makan orea kan=)
Heyy mylast thing too say is that i really love the way of you treat people.take care k-byee-

No comments:

Post a Comment