Tuesday, August 3, 2010

Korang baca dahh enn

korang dah baca post kat bawahh 2 enn Haha.So mesti korang dah paham masing2 dah ada pasang dahh tak kesah ar Kekal ke tak yang penting You have your Pair.Aku pun doa kan korang semua bahagia ar ehh Amin.Champ ingat ape aku pesan jage etin elokk2 jangan Gedik sangat sikit nak merajuk Lelaki enn Mature sikit.Wan akhirnya enn Smoga bahagia wan aku doa kan tok kau belajar tok setia Wan Jaga dia elok2 tau.Emi jaga Jiran aku elok 2 kahwin t aku jadi pengapit kau Chop dulu sebab Kahwin depan umahh aku je enn hehehe.Joe aku jee yang tahuu hahaha Your myfren broo.Alip lagi lahh hahahaha Sekapur hehehe.Aku etin kau tanye sape?hahaha Hidup aku pun Penuh tanda soal ??? entahh lahh Etin i try mybest 2 make people Love me but ehm?it seems not working well lahh.Muka macam aku sape lah nak kan2?haha biar jelahh Hidup cmanie Ada ada takde takde lahh.Sebab allah yang tentukan semua niee.Tapi Usaha tangga kejayaan kan?Aku dah takde air mata tok nangis dahh dah Kering dahh pun Sebab aku sangat serius dalam hal 2 percintaan nie bagi aku bukan Cinta monyet lah Sms lah apelahh takde masa hidup sekali cinta sekali mati sekali kahwin sekali that is me.Yon aku tak bercinta pun dengan dia dan aku tak mainkan pun perasaan dia Sebab dia penahh cakap Tak sanggup Tunggu Cari lah Perempuan lain dan dia Pun ada Alasan dia untuk tolakk aku Is ok dalam hal nie takleh paksa2 majid paham Yon thanks for All the sweet things i really miss your Pancake.!hee.
Sekarang dengan kawan Baru haha and your are reading this right? asl tak bgtau dah dengan Wan berahsia pulak ehh haihh apelahh awk nie sampai hati enn Bukan nak cite patutlah dah tak macam dulu dengan orang dah ada orang take care dia rupanya hehehe ok2 Smoga bahagia jugakk saya Ucapkann=).-daa-

No comments:

Post a Comment