Sunday, July 10, 2011

Zero


Nothing is zero actually but.I feel the emptiness suddenly before this no,But suddenly i think kau understand kan?first of all aku minta maaf dekat sape sape yang aku bnyk menyusahkan diri dorang.Text pagi pagi,malam malam menggangu je kan haha tiap tiap pagi suruh bgn tngah hari suruh makan suruh macam lagi haha.Sorry okay.Yelah aku belaja lah nie Hidup seorang nie.Aku bukan apa cuma sekeliling aku menggangu emosi aku yelah semua ada tempat nak share things tapi aku?haha aku tak penah kesah pasal 2 sebab aku dah biasa Cuma apa tah aku pun taktau aku benci Perasaan nie jee perasaan rasa macam owh aku jee sorang?tapi aku boleh,boleh i believe i can do it.Okay cool hidup macam roda kan?kadang kadang kita kat atas kadang kat bawah.Before you cut the coat measured it first in your body yeah i know.Nothing stays in your life try to adopt it.Sometimes all you can do is laugh to keep yourself from crying



p/s:Can i leave without you?without reading any of you text can i?
dalam hati cakap tak leh pnye haha.

No comments:

Post a Comment