Saturday, July 2, 2011

orentasi

haha Power tak aku jumpa Gmbr Abg safuan kat google haha pas2 jumpa smua yang jadi fasi aku.Aku jumpa facebook dorangb blog dorang,yang paling penting Kak Shaq pnye hehe.Abg safuan kat atas 2 yang Jadi ketua fasi kitaorang for 3 days orentasi dia memang best kot Memang ada ciri ciri seorang pemimpin haha Abg safuan.!perut haha.Lelaki.!ganteng.!Kptm Hebat.!haha cheers untuk kitaorang perempuan.!ahoooo haha.orentasi was fun lah sebab bnyk indoor kot.Pas2 aku paling suka yang menari ma buleh awa haha 2 paling best.Lagi apa?roomate aku semua best kecuali ada dua orang budak kelate 2 bukan roomate aku bilik lain tak campur orang sngt.Yang semua best haha memang masuk air sama2 Abe kelate,naem,kedah,hazim,khai,semua lah.everythng okay but aku paling tak suka time aku rindu mak aku nanti confirm aku rasa nak balik time 2 jugak,anak mak?yes anak mak kau kesah apa haha.okay isnin nie taklimat pelajar tentang kos and mentor mentir kne balik sana dah owhh tidak cepat lah habis sem 1 nie =P
dah



p/s:Never say never song dear god
mom im going to miss you so much.

No comments:

Post a Comment