Sunday, June 26, 2011

Perjuangan Bermula.!


Esok kitaorang akan digelar student kembali
haha cuma kali bukan student skolah but college it is going to be something different kan?
dah meningkat dewasa.Walaupun aku belaja tak jauh still aku akan rindu kan Pc nie tv aku bilik aku bantal peluk aku,my moms Cooking bapak aku adik aku kakak aku hall rumah aku
Yang paling penting aku akan rindu mak aku,kawan aku Radzuan Ismail,nadim,mail,anan,haris,alip yang lepak semua selalu.Pas2 Ned mesti lah aku rindu dia because she is my Mysunshine everyday.Aku nak belaja rajin2 dah berapa ramai orang wish aku tadi satu Family Wan wish good luck,semua orang lah.Aku janji belaja sungguh 2 sebab dulu aku main main.Wan kau jage diri elok2 aku takde nie jgn jalan kaki g bustop suruh lah sape2 hantar aku dah habis kan 1 abad hdup aku dgn kau haha dari darjah 6 smpai sekarang.Nadim jgn asyk main jee,mail buat bdan bagi tough lagi,anan haha Kau paling cool.lagi apa?lidah terkelu tangan tak leh tiap.maybe pasnie aku dah jarang post.alah Blog aku bosan bukan ada orang baca pun haha.Okay byee blog,fb,twitter and all of you=)

No comments:

Post a Comment