Saturday, June 4, 2011

Cool gila kan?





Haha akhirnya.!haha aku dapat tgk kan Pehh gila Cool cerita dia kau nak tau apa 2 Cinta sebenarnya?korang tgk cite nie confirm korang paham weyh.Cinta bukanlah you mati i mati
Buang anak sana sini naik moto macam Stupid tah apa 2 budak2 sekarang cinta haha.Cinta macam dalam cerita nie lah betul weyh.True love never died Cinta allah dulu baru cinta sesama insan Weyh aku pun tak perfect aku tau 2.Tapi can try make a change kan?aku tak suruh pun sekarang g amik sejadah kau sembahyang siang malam thats is not islam weyh Islam is so beautiful allah dah rancang Perjalanan Setiap insan di muka bumi nie kita lah kena pandai pilih
Ada satu babak dalam cite nie,ada ustaz 2 datang marah remy ishak sebab tak suruh anak anak murid dia pakai tudung tak tutup aurat?pas2 remy ishak jawab tak guna bersih kan luaran tapi dalam sama sahaja ustaz.pehh.Kita kena berubah dari hati weyh bukan dari segi pakaian 2.lepas dah berubah dari hati baru buat luaran 2.Yang kedua yang aku belaja redha dengan apa yang berlaku allah tahu apa yang terbaik untuk kita.Belajar untuk berkorban apa sahaja demi allah
jangan pernah sesekali merungut ehh kenapa aku jee kena macam nie kenapa?
kita sebagai insan hanya boleh berdoa supaya allah tabah kan hati kita dengan apa yang berlaku.
Now i understand why all the person i love is not with me?sebab apa yang berlaku ada hikmah di sebaliknya Ada Nur di sebaliknya Aku kena Pergi mencari hakiki 2 kena pergi cari Cahaya dalam kehidupan nie Menjadi seorang Muslim yang cemerlang insyallahh i can do it=)


No comments:

Post a Comment