Saturday, June 4, 2011

Braceskan?







Haha kan tadi aku ada cite pasal budak pakai braces 2?silap2 yang nie lagi comel doe
atoto haha mehh sini sikit cabut semua gigi 2 haha.Aku lupa apa nama dia korang kenal?
kenal baguslah Aku selalu menang lawan dgn dia,dia selalu kalah
Aku sayang dia
dia sayang aku?hemm hampehh yang dia tau Okayy haha
okayy dengan kbai kbai menyampah I haha
Budak kecik nie memang terbaik lahh dalam hidup aku serius weyh haha
Kakak dia pun Dah jadi Cikgu hehe.Tapi dia jadi askar kot sebab nak masuk hutan dia suka duduk hutan hutan dan hutan haha Ice takde dalam hutan. aku takleh hidup kalau dia takde
so jangan pernah sesekali kau tinggalkan aku haha aku sepak sepak sepak nanti.aku rindu kau.!
-myfigthing Friend-
^_____^

ps:she missess her Bieber haha?selena gomez dah ada lah takyah sibuk haha.

No comments:

Post a Comment