Sunday, January 23, 2011

moto?


Sebab 2 tiap kali sebelum bawak moto aku mengucap dulu aku minta maaf kat mak aku sebab aku tau bila aku bwak moto jangka hayat sngt pendek dan mcm 2 boleh berlaku bila2 masa aku tau semua 2.So aku minta maaf kalau ada wat salah kat sape 2 sebab korang semua leh tgk sendiri kan Jangka hayat hdup seseorang 2 betapa pendek tiba 2 je dah pegi temu allah.Aku cuma nak doa dari korang je klau ape 2 jadi kat aku weyh.Pas2 saya sangat sayang awak anne saya tak tipu yang nie dan tak pernah lupakan awak.Dan fizlah kau kawan baik aku sampai bila2 weyh aku tak penah lupa kan kau.Dan kawan2 aku joe,alip,anan,mail champ,emi,wan,syahid,faris,etin,nani,yonn. dan semua yang selalu mengembira kan hidup aku.Aku tulis benda nie sebab kita tak tau smpai bila kita akan berada kat muka bumi nie kan so aku minta maaf kalau ada wat salah ape atau luka kan hati sape 2 weyh dahh.

No comments:

Post a Comment