Saturday, January 8, 2011

Usaha tangga kejayaan



Nie yang paling menarik sebenarnya haha Akhirnya kan setelah tunggu punya tungga akhirnya Bulan jatuh juga ke riba haha.Sue And Joe wink wink ^__^
kawan aku banyak bersabar dan berusaha dan akhirnya dia dapat hasil 2, bagus kan bagus .aku sentiasa bahagia bila tgk kawan 2 aku bahagia It makes my life colourful lah weyh.Haha tapi tak dapat nak ejek joe'tak mungkin lah dia suka kau haha'akhirnya kau dapat juga kan joe bagus joe kau selalu cakap kita kena sabar Jid haha Great then Sue plak buat 2 tak tau padahal aku antara paling awal yang tau korang dah in relationship haha Cuma aku diam jee.Joe tak balas dah msj orang skang Inbox dia untuk Garfield,Daisy lagi ape nama samarann Sue masa Sekolah haha.Yang paling best Kawan Baik aku Joe dia telah mengecapi kejayaan haha.Joe Lagu ape Skang:

Girl you're so one in a million
You are
Baby you're the best I ever had

No comments:

Post a Comment