Tuesday, August 30, 2011

1 syawal 1423


ehhh dah raya lah?hahaha dgn tak tdo malam tadi buat keje rumah pas2 siap pegi sembahyang Dengan Semangat nya pakai baju melayu PURPLE Sebab sama Dengan Yaya haha Wan jgn marah aku gurau jelah Untunglah Wan.Pas2 balik raya salam Mak dgn Atta aku tak suka sedih2 so aku salam cepat 2 jee haha Duit raya taun nie?banyak GILA bapak aku bagi so Korang tak payah bagi taknak punn hahha.And then makan jgn cakap lah sedap gila kot mak masak nasi briyani 2 dgn kambing 2 mak tgh goreng ayam plak hahaha.Taun saya akan Memandu jarak Jauh kereta diatas itu Menghala ke Utara tak sabar Weee.!

SELAMAT HARI RAYA KORANG.!
HAVE A NICE DAY ON THIS DAH
^_______^

MAAF ZAHIR DAN BATIN
-ABDULMAJID-

p/s:raya taun nie masih single bosan haha bila lah kekasih aku nak muncul?nak pakai sama colour doe =P

No comments:

Post a Comment