Friday, August 5, 2011

Terawih?


Finally I am at home.!weeee.!
So macam biasa Buka dengan family and i went to terawih,alahai baik nya budak2 sekarang
terawih haha.Aku ingat lagi dulu masa zaman aku kecik2 terawih buat 4 rakaat je selebihnya buat aktiviti lain haha.Okay first kitaorang akan main kejar 2 kat luar surau haha.Pas2 main sorok sorok.Paling meriah sekali main meriam tin haha sampai pakcik pakcik kat surau 2 cari kitaorang dalam hutan haha,And jerit sape main meriam 2 baik kamu keluar.!aku tgk pakcik2 tu semua dah tua dah haihh hahaha.Pas2 pegi surau 2 lain tgk menu makan apa paling sedap haha pas2 mana paling sedap situ lah kitaorang moreh hahaha.Cerita pasal terawih nie aku teringat satu benda punya lah khusyuk tgh sembahyang boleh plak ada budak baling mercun atas bumbung surau Langsung imam Melatah Opocot mak kau meletup hahahaha.Aku memang tak boleh tahan gelak semua batal smbyg and smbyg balik.Selain dari itu acara paling menarik ialah lari daripada surau smpai rumah sape smpai dulu dia menang aku paling suka sebab aku selalu menang.hahaha.Paling aku tak suka bila pegi terawihh and balik lmbat kena tido luar.Mak aku cakap denda padan muka sape suruh balik lmbt tapi lepas bape minit mak mesti buka pintu pnye hahaha Bestnya masa budak budak kan?takde masalah boleh buat apa nak haihhh=')



P/s:jangan main mercun bahaya weyh tak raya nanti=P

No comments:

Post a Comment