Sunday, May 1, 2011

one cafe













Part paling best aku dengan joe dapat naik atas stage pas2 lompat orang sambut sambut sambut pas2 time menari bulat2 2 time pegang bahu pusing 2 haha Joget ala 2 Old school lah best gila haha dulu aku tgk jee dari tepi sekarang tak dapat lahh derr
Joe Pengaruhh terhebat tarik aku ajak Menari sekali okay Ya Ya ya ya Jom Kita Menari ^___^


Lagu yang menyentuh aku semalam By
Couple:tentang kita

dimana kaca yg bersepihan?
biar aku pijakkan
dimana taufan yg bertiupan?
biar aku tadahkan

kerna semua sudah tiada ertinya
tentang cinta sudah tiada mkna
tntang kita elok dilupakan semua
haaaaa…

dimana laut yg brgelora?
kan kuredah semua
dmana letaknya cinta kita?
kan kupijak semua

kerna semua sudah tiada ertinya
tentang cinta sudah tiada maknanya
tentang kita elok dlupakan semua


No comments:

Post a Comment