Saturday, September 17, 2011

Always

beach, life quote, life quotes, ocean, quote, quotes

you know what i always trying to be the best in everything i do
aku nak jadi terbaik untuk semua orang untuk family untuk kawan kawan
tapi kadang kadang macam tak cukup jee aku rasa ada jee benda tak kena kadang apa aku buat 2 aku tak sedar aku luka kan hati dorang.Aku selalu berusaha tak melukakan hati sape2 aku nak semua orang yang dengan aku sentiasa ingat benda baik pasal aku jee bila aku dah takde nanti.Orang kata harimau mati meninggal kan belang manusia mati meninggal kan nama.Aku minta maaf sangat dekat sape sape yang aku luka kan hati dorang.Aku perasaan yang aku dah berubah aku tak suka cerita masalahh aku dekat orang aku lagi banyak diam sekarang aku tak happy go lucky macam dulu aku sangat serius sekarang orang berlawak sikit pun aku tak suka.Aku perasaan sekarang yang aku amat tersentuh bila benda2 yang menyentuh perasaan aku pun tak tau sebab aku jadi camnie.Aku agak selfish sekarang pikir kan diri sendiri daripada pikir pasal orang is not so good.I will change back to the old but give me some time My Blogger.

No comments:

Post a Comment