Saturday, September 10, 2011

She flying




sedihhh hahaha tak lah sedih sangat Because my sayang?eh haha mana ada kawan jee.
She is going to continue her stdys there in Brooklyn new york kan?haha dalam kos arkitek kan?nanti rumah saya awaklah buat dalam luar haha fuhh mesti lawa.Untunglah anak orang kaya heee Ayah support semua, belaja betul 2 jgn main 2 tau jgn Lupa saya walaupun baru 5 months kenal haha Awak tau kan saya suka awak sebab apa?sebab awak tak suka ikut fashion tudung awak selalu simple je pakai tudung biasa 2,cool haha geram saya tgk tau tak nanti g sana awak pakai lah macam Yuna suka pakai mesti lawa Confirmlah. kan sejuk kat sana awak dah lah tak tahan sejuk selalu.fuhh 5 years staying there jgn Lupa saya.Balik nanti bawak Key chain?hahaha ingat g melaka key chain jee?haha pas2 Dunia dah maju Skype ada facebook ada twitter ada hahaha so rajin2 lah on nak hantar surat mahal nak Call lagi lah so guna teknologi yang ada.Lagi apa?haha jgn lupa kan saya tu paling penting.Mesti ramai lelaki hensem 2 dari saya,Perempuan sekarang dahlah suka lelaki hensem jeee hahaha taklah gurau take care okay.Kalau sempat i datang airport kay hantar you jgn risau walaupun takleh jalan sngt i datang haha i am strong lah okay=)

pakai macamnie tau=)


Lots of love to you from me
-abdul majid-




No comments:

Post a Comment