Sunday, September 25, 2011

Enjoying life




Serius weyh best gila Bujang hahaha gila babyss punya enjoying free to that free to do this
hahaha kenapa aku tulis nie?Sebab aku suka hidup macamnie hahaha aku tak payah harap kat sape2 tak perlu jaga hati sape tak perlu amik hati sape 2 semua kawan.With the Girls in the club ehh?aku bachelor yang baik tak buat semua tu heee=)
Takpayah Tanye kat orang dah makan ke?
sihat ke?goodnite good morning?kenapa tak bagitau nak keluar?pegi mana tadi kenapa tak reply text kenapa call tak jawab?siapa perempuan tu?hahahaha ayat nie semua mesti korang penah text kan?Sorry,minta maaf,saya sayang awak.I love much nampak macam aku stress ke?tak lah mana ada aku tengah gelak gelak tulis nie hahaha.Sumpahh doe kau try lah tak caya=)
ehh nie untuk aku jee.Korang jgn try sape yang dah couple tu alhamdulilah yea dah Jumpa Jodoh Hensem hensem lawa lawa nampak kan Betapa Hebat Kuasa ALLAH s.w.t bila dah jmpe partner tu lain lah kena berubah jaga hati pasangan kau jgn nak berlagak macam Kau bachelor lah sibuk cari perempuan tu sibuk cari perempuan nie tak malu ke?sebelum kahwin dah macam2 Lagi satu tolong jgn cakap bercinta muda biasalah main main rubbish gila statement tu kalau kau rasa nak main main pegi main bola ke,bowling ke.Kalau taknak ada commitment jgn pikir langsung pasal relationship. nie tak dah couple2 pas2 break tulis kat wall macam2 pelik jee.Because when you are matured you know what is wrong what is bad, you decision in Your HAND jangan dah couple baru alahh menyesal nya.Nanti 10 tahun lepas kahwin cakap'menyesal saya kahwin dengan awak'lagi bodo choose the best pray for the best.For me now?haha of cos Bachelor life awesome gila aku dah tak pikir pasal relationship sebab?kata lah apa yang kau mahu memang itu err lupa lagu exist Form 5 last try.haha.Fizlah cakap 18 muda sngt okay betul 2 haha ehh bnyk sngt merapu dah nie hehehe maaflah luahan hati jee.sorry terkasar bahasa terasa hati yea.

P/s:Siapa yang dah in relation tu good luck all the best semoga sampai Ke tahap seterusnya aku doakan amin=)
Aku?hahaha semoga hidup bujang aku nie berpanjangan sampai aku dah beli rumah=)

No comments:

Post a Comment