Monday, September 5, 2011

when the forward is review.




is was hari raya so aku amik keputusan Nak text err Ex saya
and i text her saying selamat hari raya and dia taktau sape sebab nmbor saya dia takde
okay sajee jelah kacau tak bgtau sape.And then bagitau saya sape dia was like okay and say selamat hari raya.And one day dia text dia cakap baju raya Putih teringat kat saya.And i was like So happy and takdapat nak balas masa 2 dia tulis dia cakap'i tak penah ada baju sedondon dgn mana2 bf kecuali you so teringat kat you 2 jee i nak cakap'.After a few days aku reply cakap happy lah dia cakap macam2.And the she Reply and say'Forget it i gaduh dgn Bf i sebab tersalah hantar textt'.Aku punn err dah hantar pas2 cakap forget it.Bf awak sape?kawan saya Jgak dulu.
Awak yg hantar cakap cam2 pas2 awak cakap forget it.Apalahh tapi takpe tak kesah cuma kecewa Because You are my first Gf i am single until today after we have been break for 3 years even do time kita Couple masih Budak?fom3 budak ke?dahlah taknak cite past is Past.


P/s:aku selalu doakan orang2 yang aku sayang bahagia so semoga berbahagia=)

No comments:

Post a Comment