Thursday, September 22, 2011

society service

Cuba try derma best weyh thats my blood aku harap darah tu dapat memberi nyawa semula kepada yang memerlukan=)

Nawafil dan majid haha teman kelas paling best semalam kitaorang dah janji nak derma darah sama so pagi dia kejut aku awal ajak g sarapan dulu makan nasi ayam pukul 10 pagi?haha semua dia pnye pasal makan berat lahh apalahh nak berat sangat baik makan batu hahaha.Pastu hujan lebat kitaorang jalan pge kelas basah kuyup Kelas HR harinie aku dengan dia Jee pge Budak lelaki lain cuti.Habis kelas terus pge tingkat tiga Isi borang dalam borang tu dia tanye semua benda lah ada penyakit ke?pernah melalukan hubungan seks dengan prostitute Of cos TIDAK haha apa punya soalan pas2 Check darah,darah aku B sahaja pastu dapat buku.Tunggu Fill check pas2 derma sekali fill dah lah ada ASMA haha risau aku.Pastu doctor sapu ubat inject ubat and then haha Besar gila jarum untuk amik darah tu aku pandang sekali terus tutup mata Cuak serius dah lah urat aku tak timbul takut salah cucuk jee.Wafi kat sebelah lagi cuakk haha.Darah aku penuh sekejap jee dalam Beg tu banyak gila darah aku it was a great day for me today because i did something good for the society bukan RIAK yea radzuan ismail haha.
^^,




No comments:

Post a Comment