Wednesday, September 21, 2011

hujan salji di kuala Lumpur.



Tu dia shaqira hahaha patutnya kakak shaq tapi takpayah kakak menyusahkann aku nak sebut haha shaq jee dah.Harinie dah pukul shaq haha betapa gembira hati beta apabila yang dihajat dapat dicapai hahaha.Dia nak habis belaja Tahun nie last and she will Holding her Degree in ICSA. cehhh tahun depan dia takde kat kolej dah.So bagi dia kenang sikit si pendek.Fasi aku paling kerek sekali.Untunglahh makan tutti fruity dgn sape?aku lupa nama dia haha.Dah lah suruh aku beli cokelat tadi kinder boune betul ke aku eja?Nanti aku mesti rindu dia tahun depan nak cari sape untuk terserempak kat kolej nak tengok mata cokelat siapa pastu suara serak 2 nak ejek siapa alahhh going to miss all that nak gaduh dengan sape nanti kat kolej='(


P/s:aku sayang gila kat dia haha sebab dia selalu nak gaduh dengan aku=)
dan dia tak suka mengalah walaupun sebenarnya jambu habis hahaha.

No comments:

Post a Comment