Tuesday, December 20, 2011

18 macam dah besar?


Dulu aku bawak Motor otak Kosongg jee sekarang takk Nak tau kenapa?Sebab Kehendak dah lebih daripada Keperluan Tu perangai buruk aku,aku tak pernah bersyukur dengan apa yang ada.Nak tu nak nie Tapi aku tak sedar Macam mana Susah Bapak aku cari duit.Bapak aku bukan Macam Bapak orang Lain Duduk kerja dalam AirCond Sign file Dia kena berhujan Panas Untuk keluarga.Tetapi Ego aku tinggi aku nak menang Semuanya taknak Kalahh Sebab apa?Sebab nak ikut Orang.Sebab tu bapak aku,ajar aku nilai duit,dari aku sekolahh lagi aku Beli baju sekolah kasut semua sendiri, yea memang bapak aku bagi tapi dia Suruh aku kerja dengan dia Dulu sebab apa?sebab Dia nak aku tau susahnya kehidupan ini.Bukan mudah nak earn Money Kadang 2 aku nak minta maaf kat Bapak Aku sebab banyak menyusahkan dia tapi Aku memang Ego.Tetapi sekarang Aku mula menanamkan keazaman dalam diri bersyukur dengan apa yang ada.18 tahun mak dengan Atta besar kan aku takkan aku nak Lupa mcam tu jee sebab tak dapat apa yang aku nak?jahil nya aku?tidak aku takkan buat macam tu selagi ada nyawa kat badan aku berusaha jadi yang terbaik untuk mereka

P/s:Aku banyak diam kat dalam rumah tak bnyk bercakapp dahh.

DIAM ITU LEBIH BAIK DARI BERKATA

No comments:

Post a Comment