Monday, December 26, 2011

Kakak ku bankrap haha



Harinie awesome gila haha sebab Aku dapat Buli kakak aku haha.Makan Puas puas Beli buku tengok wayang semua dibayarr olehnya amikk jee apa nakkk hehe.So memang best ikut dia nak makan tempat Up jee siot doe bajet lebih tension aku kena makan guna sudu lahh Kena pakai Baju ada Kolar cerewet gila Bikin gua panass,Pastu kitaorang G tgk sherlock Holmes oleh kerana aku sorang lelaki dua perempuan adik dan kakak aku so kena lahh jaga dorangg brr haha.Aku tengok movie dekat The garden Mid valley first time tgk kat sana,kat sana sweet smua couple seat jee,takde seat biasa yang panjang tuu haha.Aku duduk seorang jelahh kakak aku dengan adik aku duduk sekalii.Tau ticket dia harga bape?25 ringgit patutlahh tak ramai orang tgk sana haha.We have fun a lot today sebab jarang keluar bertiga Kakak sibuk kerja aku sibuk kolej adik aku mungkin masuk asrama taun depan haha.So memang semua sibukk It was a great day.KTM macam Biasalahh malass nak cite buat sakitt hatii jee.

P/s:Bila kau nak kahwin Wahai kakak?Gua tak sabar nak Pakai Baju melayu Lengkap niee haha

No comments:

Post a Comment