Tuesday, December 27, 2011

Yang Pasti.

Yang Pasti 4 benda nie:
-Kelahiran-
-Jodoh-
-Rezeki-
-Kematian-

Muhammad Khairul Adnan cakap:Dan Bila rezeki kita Habis Waktu itulahh kematian kita sampai.Adnan Juga ada berkata kau cari lah jodoh macammane pun tetapi ianya telah ditetapkan olehh Allah.Adnan Juga bercakap banyak lagi kesalahan yang kita Lakukan sama sama lahhh kita cuba berubahh.Adnan Juga cakap Ada sebab kenapa setiap benda berlaku.Kau sabar dan redha jee sekarang bagus gilaa alhamdulilahh=)

Abdul Majid Cakap:Kadang kadang aku rasa nak jadi matang Macam kau Anan Tapi aku tak bnyk ilmu macam tu.Aku selalu menangis nak jadi terbaik untuk semua orang.Tetapi aku tak pernahh berjaya.Aku selalu gagal.Tiap kali aku gagal aku akan Cuba Bangkit Untuk melawan Tetapi tetap akan jatuh jgak.Aku tetap akan Bangkit Jugak Sesuata hari aku pastikan dapat kemenangan Aku yakinn ianya akan menjadi milik aku.Dengan Ada Allah disisiku.Aku percaya setiap benda yang berlaku ada hikmahnya juga.

“ Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya. Dia mendapat pahala kebaikan yang diusahakannya dan dia juga menanggung dosa kejahatan yang diusahakannya.”

"setiap orang yang diberikan ujian dan cubaan itu BUKAN bererti Allah telah menghinakannya."

"Pelbagai ujian dan dugaan yang diterima itu, adalah bukti kasih sayang pencipta terhadap hambaNya. Dan juga untuk memastikan kita semua memiliki iman yang lebih kuat selepas berjaya menempuhnya dengan penuh kesabaran."

P/s:He know what is the best.!






No comments:

Post a Comment