Wednesday, December 28, 2011

Abang Hensem?


Aku takde adik lelaki so terasa nak ada adik lelaki kalau aku ada adik lelaki boleh sama sama
main bola dengan Aku
Boleh sama sama mengurat awek dengan aku Boleh Sama sama Layan Naruto dengan aku
Boleh sama sama main Rollerblade dengan aku.Boleh ada minat sama dengan aku haha.
Ada orang teman aku tidur time malam.Boleh sama sama Benci korea ecehh ecehh boleh Tengok Disney sama sama.Boleh sama sama meluahkan perasaan haha sebab dia lelaki aku pun lelaki boleh g surau sama sama,boleh g sembahyang Jumaat sama sama tidak aku pge sorangg jee selalu kalau takde wann hahaha.Boleh main gaduh gaduh hahaha.Tapi kalau kan?so macam macam boleh jadi. Adik dalam gambar di atas tu comel dan akan menjadi rebutan besar nanti tak caya?Aku sanggup delete blog nie kalau tak betul haha.Picture have thousands meaning aku dapat lihat masa depan budak tu yang akan menjadi agak Cerahh=)

p/s:Nanti abang Belanja Apa Naim nak abang teringin nak skype dengan naim=)

No comments:

Post a Comment